Fy vad äckligt!

Klockan ringde 4.50 och jag var tvungen att masa mig upp strax efter kl 5.00. Det är verkligen tidigt, fattar inte varför man gör det frivilligt. Men det stod i alla fall simning på schemat. Men när jag sitter och äter frukost ringer Bernt och berättar att någon har bajsat i simhallen så vi kunde inte vara där. Usch säger jag bara. Men det blev gym kl 7.00 istället, men jag hann ju sova en liten stund till innan dess. Sedan hem och äta lite mer frukost och därefter en roddtur med Bernt. Och det gick mycket bra faktiskt.

Nu har jag varit och ätit lunch med tränarna och väntar på att Krister ska komma från Kungälv. Han var ju tvungen att åka dit och köpa en takräcke för att vi ska få roddbåten med oss hem. Han borde komma nu..

Men i eftermiddag hade jag inte tänkt träna, måste hinna plugga lite också.


Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0