Ett prov kvar!

Har pluggat biologi nästan hela kvällen, segt som fan. Men vad gör man inte, har ju prov imorgon! Och jag känner att jag måste göra bra ifrån mig. Det handlar om cellbiologi och jag tycker denna delen är mindre rolig, jag längtar till fysologin istället. Jag hoppas jag får prata och skriva om vår rörelseapparat då. Känner att det är min grej!

Fick reda på att jag skulle ha detta provet i lördags, så det kom lite som en chock och jag har väl inte hunnit öva jättemycket. Så vi får väl se hur det går. Det ska bli skönt att ha det gjort i alla fall. För det är sista provet innan lovet :)

Måste bara kolla igeom papprerna en sista gång innan jag somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0