En helg med Karin!

I fredags var det Halloween firande på skolan och självklart var jag utklädd. Fast jag funderade på om jag verkligen orkade lägga ner massa tid på det. Men jag tänkte att det skulle vara kul eftersom det är ett firande på skolan och sen att man kunde vinna priser. Jag gick ju verkligen in för tävlingen, tävlingsmänniska som jag är!

På eftermiddagen kom Karin, så mysigt att träffa henne. Vi åkte in till stan och kollade lite  och tog en latte på Waynes och snackade massa skit sedan hem och åt god mat och kollade på Idol.

På lördagen var det träning på morgonen, men Karin åkte båt med pappa. Sedan var det hem och äta och ladda för kvällen. Först var det spännande pokerkväll på klubben. Riktigt mycket folk som var där och spelade. Gick helt okej för mig men jag hade lite oflyt. Först fick jag bara dåliga kort och sedan rånade Ola mig på sin jävla stege han fick på sista kortet när jag satt på triss i Ess! Usch då blir man inte glad. Men kvällen blev lyckad för det med utgång i stan :) Tappade dock bort mina vänner men det löste ju sig ändå som tur väl var. Det gick ju hem utan jacka, mobil och pengar men det var jävligt kallt!

På söndagen var jag först tränare på morgonen. Sedan åkte jag, mamma, Karin och Emma till Kosta Outlet. Jag hittade ganska mycket bra och fina träningskläder. Det behövs ju alltid, trots att jag har hur mycket som hellst. Hittade även ett vackert berlock armband. Efter det blev det en lugn kväll hemma med Karin. Och idag åkte hon hem igen.

Själv har jag hunnit träna två pass och tagit en latte på Waynes. En bra höstlovsdag! Och imorgon bär det av till Kalmar med Emelie och Hanna och några andra tjejer. Det ska bli kul :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0