"Du kan ju inte få stryk av en tjej" ;)

Vilken härlig dag jag har haft. Sovmogron sen en kort stund i skolan, hade mössprovning idag. Åhh tänk snart tar vi studenten, vad kul det ska bli. Tiden tills dess kommer gå fort tror jag. Efter mössprivningen fick vi skynda oss iväg till Johannieshus för en ridlektion med Elina. Det var grymt kul. Jag fick stallets högsta häst och jag galopperade med henne. Det var en härlig känsla, även om det var läskigt på samma gång.

Under kvällen var det roddmaskins-tävling på Loket. Självklart var jag på plats. Jag var dock enda tjejen. Ingen annan som vågade ställa upp. Men jag köttade mot killarna och var bara två tiondelar efter vinnaren! TVÅ TIONDELAR. Ja det är inte mycket, känns lite surt. Men var såklart bra ändå. Körde på 1.28.2min så det är en mycket bra tid! Och det var vår skol-vaktmästare Magnus som vann. Han är jävligt cool och bitig kille så jag klarar nog den förlusten trots allt. Jag var ju ändå bsäta dam och vann därmed 5-klipp-kort på solning. Så nu ska jag bli brun :)

Imorgon är det sista dagen i skolan innan lovet och imorgon kommer Karin :) Och så ska vi ha Halloween-friande på skolan. Och jag ska klä ut mig. Ni får se bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0