Back to business

Höstlovet gick väldigt fort, men det är väl bara för att det har hänt mycket roliga saker. I tisdags var jag i Kalmar ju sedan var vi ute och åt och umgicks på onsdagkvällen. Sedan var det träningsläger från torsdag-söndag typ. Med paddelpass och lite annan träning. Och vi spelade även bowling med klubben på fredagkvällen och efter det poker hos Anna Holst och sedan blev man med lurad ut till Nivå. Så där spenderades en hel natt med massa massa dans :) Det var kul att träffa Karro igen! Var inte hemma förrän kl 4, blev ju en korv på statoil innan jag kom hem också.

Och igår var det lite kalas för Crille och morfar som båda fyller år den 1:a november. Morfars far var också född den dagen, ganska häftigt faktist. Sedan åkte jag hem till mina kusiner på kvällen och sov över där för jag skulle vara barnvakt idag. Så de följde med mig till klubben i morse och åkte följebåt och sedan har vi varit hemma och lekt och sett på film och så. Det var kul att ha hand om de små busfröna :)

Imorgon är det skola igen och jag har inte hunnit plugga nån matte, fan! Men det har faktist varit lov och då ska man inte plugga egentligen. Jag är nöjd med veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0