10 timmar kvar!

Ja nu börjar det dra ihop sig och snart åker jag till Portugal på träningsläger. Det ska bli riktigt skönt och kul att komma iväg och träna. Och de lovar fint väder där nere, härligt! Så jag har packat ner ett antal shorts, blev sex par för jag kunde inte välja ;) Ja jag hade lite beslutångerst, men det fick ju plats trots allt. Med lite våld kunde jag stänga väskan till slut!

Men jag ska inte vara långrandig nu, orkar inte skriva så mycket. Ville bara säga hejdå till alla här hemma och även berätta att ni kan följa mig och de andra i klubben på http://eskimaresor.blogg.se/ eller läsa här på min blogg. Jag ska uppdatera så gott jag kan.

Hoppas jag får lite trevliga kommentarer från er där hemma :)

Ha det bra, kommer sakna er!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0