Vad ska jag göra?

Det är inte altid lätt att veta vad man vill göra med livet. Jag funderar så det knakar om jag vill åka upp till roddgymnasiet under hösten. Det är ju bara ett år och det skulle säkert bli ett roligt år. Jag skulle ju ändå gå kvar i skolan här hemma men plugga lite mer på distans så jag kan vara där två veckor då och då eller nått.

Om det inte blir så tycker jag att alla vaxholmare ska flytta hem igen! Så vi blir många på träningarna igen och göra allt roligare. Jacob, Pelle och Erik kom hem igen!!

Men idag har det varit en ganska härlig dag, tränade kl 8 i morse med Joel. Det gäller ju att köra lite snabbhet med honom så vi vinner 200m i Lidköping. Det går åt rätt håll nytt fartrekord idag! Sen cyklade jag till skolan, var på några lektioner och skrev kemiprov, tror det gick bra! Jag hoppas det iaf! Sen var det paddling på kvällen igen.. och nu sitter jag hemma.

Borde kanske plugga. Men jag är inte alls sugen, är trött på det! Men nu är det inte så mycket kvar. Har avklarat en del under veckan iaf. Kämpa hela vägen Cissi!

Cissi

Kommentarer
Postat av: Siri

Apropå min bula: Jag och Cornelia smällda våra kloka huvuden ihop på idrotten igår .. Det gjorde ont kan jag lova! ( ;

2008-05-20 @ 21:07:38
URL: http://siiris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0