Sommar är det bästa som finns!

Godkväll allihopa, det inte riktigt vad jag ska skriva, men jag ville ändå skriva något.
Det finns väl inte så mycket att säga om dagen, har varit hemma och tagit det ganska lugnt och pluggat lite och sedan paddlade jag på eftermiddagen. Men just nu tänker jag bara på en sak och det är SOMMARLOV!
Jag hoppas det blir ett bra sommarlov med soliga dagar och härliga kvällar. Det kommer bli mycket paddling under sommaren som vanligt. Det som är inbokat just nu är:

Kanotskolan 16-18 juni och 22-25 juni
Då är det även SM läger hemma!
SM i Lilla Edet 30 juni-5 juli
NM 1-2 augusti Finland (om inte något går snett)
Lars Winnerbäck 6 augusti (måste bara boka biljetter)
Sen hoppas jag på lite mysiga dagar och kvällar med kompisarna

Sen får vi se om det bil EM eller inte, jag hoppas på det bästa och tränar hårt här hemma!


image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0