Pluggande ute i solen

Imorse var det träning, men det var mest jag och Emma där och ingen av oss var sugen på att köra tre mil. Jag hade ju fått köra själv och det ville jag inte. Var inte sugen på att köra så hårt över huvudtaget. Så vi tränade med de yngre killarna. Jag körde K2 med lilla Gustav, vilken skånsk stjärna säger jag bara! Det gick bra trots att vi var lite framtunga och kanoten svängde lite som den ville.

Sen var det dags att plugga.. ligger ute i solen och pluggar faktiskt, mycket skönt. Men man får lite nackspärr när man ligger på mage och solar samtidigt som man läser och skriver på datorn. Jag har försökt plugga på den svenska språkhistorian. Har prov imorgon och jag måste få MVG om jag ska ha chans att få det i slutbetyg men jag vet inte riktigt om jag pallar kämpa så mycket. Men nu dör snart batteriet så jag får väl bege mig  in..

Idag är det förresten morsdag och mamma har faktiskt fått en fin tröja som hon blev mycket glad över. Du betyder mycket för mig mamma <3

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: kim d

härligt cissi;)
i like your dream^^ den avr skön, va den nu hade me surfing att göra;)'
köss

2008-05-25 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0