Lördag

Tröttnade på bloggen så jag bad Ola hjälpa mig och fixa den, även om inte det är det lättaste! Han kräver en del den där Ola, haha! Men vem gör inte det..

Nu känns min blogg lite mer somrig och det är väl passande, för det är ju snart sommarlov. Längtar såå mycket! Tänk vad härligt att bara paddla och mysa hela dagarna. Jag kommer bo ute på Långö nästan!

Idag har jag paddlat på förmiddagen, långt och jobbigt pass. Men ändå ett roligt sådant. Sedan har jag varit hemma och pysslat lite och bakat en kladdkaka! Kunde inte motstå!

Sen tittar nog Emma förbi, då blir det kladdkaka och Eurovison song contest! Undra hur det går för Charlotte ikväll, det finns nog bättre låtar än så.. hoppas jag i alla fall! Men man vill väl ändå att det ska gå bra för Sverige.

/Cissi

Kommentarer
Postat av: kim d

Härligt me kladdis du;) tur att man har super vänner som kan hjälpa en med bloggen du^^ hehe
köss

2008-05-24 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0