Heldag på Långö

Vattnet låg som en spegel på morgonen och jag och Danne var ute och tränade. Vi passade på att träna innan alla skolklasser skulle komma som vi skulle ha hand om. Så det blev ganska tidigt pass, Danne tänkte ju inte komma först men jag tvingade ner honom så jag slapp bli ensam :) och det är ju alltid skönast att träna på morgonen även om det kan vara jobbigt att stiga upp.

Sedan rullade det in massa barn till Långö som skulle paddla. Det gick väl bra, men en del blir man rikigt trött på. Särskillt när de är så fruktansvärt värdelösa. Om man förklarar att de ska backa på höger sida, så paddlar de fram på vänser sida. Kan de inte höger och vänster ens?? Jag hoppas inte jag var lika dum och trög när jag börjadem paddla. Jag är glad att jag inte jobbar med massa barn hela dagarna, jag tror inte jag hade klarat det. men det verkade vara några som var intresserade av att börja kanotskolan så det var ju kul :) bara för att snygg-Joel håller i det, haha! Jag hade ju inte tvekat då!! Det var ju därför jag började, eller? :)


Smet bara iväg en liten stund från klubben idag. cyklade in till skolan för att ha en matte lektion. Lärde min sinussatssen, så det var nog bra att jag var där!

På eftermiddagen blev det gym för mig och Danne! Och nu är jag trött och solbränd efter en hel dag ute i sommarvärmen. Jag hoppas vädret håller i sig.

image17
Detta vara inte igår direkt. Sommaren 2003



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0