Härliga dagar

Denna veckan har varit helt underbar och det beror bara på det vacka vädret som har varit :) Det har varit soligt och fint varje dag och jag blir såå glad då! Allt känns mycket lättare när det är vackert väder, solen ger mig enegri och det är lättare att gå upp på morgonen. Och självklart är det underbart att kunna paddla i bara linne! Har tränat på bra i veckan tycker jag. Det blev ett riktit bra K4 pass i måndags, så herr K4:an får se upp. Kanske petar dig annars Pelle ;) haha! Har även kört två pass K2 med Joel och vi paddlade inte heller så sakta tillsammans. Vi ska ju köra K2 mix i Örkelljunga på söndag så det gällde ju att vi testade lite.

Imorgon ska vi grilla med klassen på skolgården, det ska bli mysigt :) Sen vet jagh inte riktigt vad som händer. Är iaf hemma själv hela helgen. Det är inte så vanligt, det brukar alltid vara jag som är bortrest. Men nu orkade jag inte resa mer. Så det ska faktiskt bli skönt, blir ju trots allt en liten resa på söndag morgon.
 

image13
Jag älskar sommar och soliga dagar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så härlig, du förgyller mina dagar

2008-05-09 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0