Håll ut, snart är det sommarlov!

Nu börjar det vara riktigt segt och jobbigt i skolan. Man är trött på allt pluggande och orkar inte lägga ner så mycket energi på allt i skolan. Men det börjar som sagt närma sig sitt slut och då är tvåan avklarad. Det jobbigaste året på gymnasiet sägs det vara. Skönt det, men innan dess har jag ju en hel del att göra. Har en lång lista på saker jag ska hinna med.

Nationellt prov engelska (hör och läsförståelse)
Nationellt prov svenska (muntligt)
Engelska grammatik prov
Kemi prov
Historia prov (första och andra världskriget)
Matte D prov
Matte C prov (kompletering, för att visa att jag ska få VG)
Specialidrott (slutprov på hela kursen)
Biologi prov (genetik, kompletering för att visa att jag ska få MVG)
Nationellt prov engelska (muntligt)
Körkortsteori tester på internet

Herregud, jag hoppas jag överlever detta!! Jag har nog inte förstått hur jobbigt det kommer bli, för denna veckan har varit ganska slapp :) Men imorgon har jag två av proven avklarade.

Jag vill ha sommarlov.. paddla, sola och bada och njuta av livet! Utan att tänka på massa annat! Och inte massa sommarjobb som alla tjatar om. Jag ska vara ledig hela sommaren. Eller ledig och ledig, kommer nästintill träna varje dag och resa en massa på tävlingar och sånt. Men det gillar jag bättre :)

/ Cissi Velin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0