Det går mot sitt slut

Jag har mindre och mindre kvar att göra i skolan.. idag gjorde jag matte C provet. Så nu har jag bara biologiprov, slutprov i specialidrott och matte D prov kvar. Men tänk vad skönt när det är över :)

I helgen lär jag ju få plugga biologi om jag ska lyckas. Men hur kul är det att plugga på helgen eller nu en fredagkväll? Inte alls vill jag påstå. Jag har ju lite annat för mig med. Efter skolan var jag på klubben och hjälpte en klass att paddla och nu har jag precis ätit middag hemma, vi har lite besök från Växjö. Imorgon ska jag hålla i träningen för de yngre på klubben sen tror jag att jag ska hjälpa Ola att flytta och på kvällen ska jag på grillkväll hos Srir som har fyllt 18 :) Det ska bli mysigt!

Vi hörs!

image18
Snart snart snart är det sommarlov!

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

skönt! =)

2008-05-30 @ 21:47:08
URL: http://helenaas.se
Postat av: kim d

härligt=) grillis är minnsan inte fel;)

2008-06-01 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0