Aldrig mer några engelska lektioner!

Yes, nu är det över :) Engelska är verkligen inte mitt favoritämne men idag gjorde jag klart nationella och är därmed klar med kursen. Det känns mycket bra att ha det över stökat. Så nu blir det inte några fler engelska lektioner för min del, kanske på högskolan iförsig. Annars får man ta och lära sig lite i Australien, för dit är det ju bestämt att jag ska ;) Kim och jag ska ju lära oss att surfa, haha!

Kom på att svenskan också är över nu. Gjorde mitt sista prov idag, för jag tror itne jag fick MVG!! Hade jag fått det hade jag haft chans att kompletera. Men nu blir det väl ett starkt VG istället... för det är ju kul menar jag.. nej inte så men det är väl ändå bra! Ska inte klaga, är ganska nöjd med mina betyg.

Så imorgon är det inga lektioner alls :) Sköööönt!! Men jag ska jobba hela dagen, eller ska lära massa barn att paddla ute på klubben. Men innan det ska jag träna med Joel på morgonen!

Sleep tight /Cissi


Kommentarer
Postat av: kim d

HÄRLIGT!!!
och vi skalllära oss engelska;) haha nee surfa så klart=) har redan laggt unden 500 kr=)
jippie

2008-05-27 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0