Tuff helg!

I helgen var det tester och träning med klubben. Jag gillar verkligen inte tester, kan må dåligt flera dagar innan jag ska göra dem. Eller jag går runt och tänker på det i alla fall. Och rätt som det var var det lördag morgon och det var dags att springa coopers på Västra mark. Och det gick över mina förväntningar, sprang på 13.12min vilket var en oerhör förbättring. Då kanske skidåkningen har gett en del =)

Men testerna var inte slut... dags för styrketester på Rosenholm lite senare. Det är inga direkta favoritövningar vi kör. Men jag är glad över att jag slog Jacob och Pelle på brutalbänken, lätt som en plätt!  Så där var jag bäst av alla. De andra testerna gick också helt okej.

Det var inte lång vila innan det var dags att dra ut kanoten och köra de förbaskade paddeltesterna i stormen. Usch det var inte särskilt kul. Men det var bara att gilla läget som Anders Karlsson hade sagt.. Det gick inte så dåligt ändå. Efter paddlingen blev det inte mycket till vila.. duschade och bytte om och sen stack vi in till stan och åt kebab, vilket var mycket gott efter en sådan dag. Sen var det lasergame för hela slanten. Och vårt lag vann alla matcherna. Jag var faktiskt näst bäst, efter Pelle. Han kunde tydligen det, som allt annat.

Blev lite pengar över som vi köpte gotte för efteråt.. så vi umgicks lite på klubben, men stämningen sjönk. Men jag, Pelle, Joel och Danne gjorde nått åt saken. Det blev ett besök på piraten och dans hela natten =) Det är alltid lika kul att dansa och träffa folk!! Men man blir lite trött dagen efter... och så är jag så trött på skolan.. Men det är bara att bita ihop!

Ska verkligen bli skönt att åka till Spanien, åker redan på onsdag till Stockholm. Sedan flyger jag och Pelle till Sevilla på fredagen. Jag har hört att det är varmt och skönt där =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag försökte göra något åt saken, långt innan er. Men vem lyssnade på mig? INGEN.

2008-03-05 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0