Strålande solsken i Spanien

Jag har verkligen haft tur med vädret när jag varit här. De senaste dagarna har man paddlat i linne eller sport topp och det är verkligen skönt. Inte som hemma när man får slita i det rusikga vädret med paddeljacka och flytväst och grejor. Träningen har gått bra här och det har ändå blivit några mil i kanoten. Mellan passet har jag pressat lite i solen, jag menar man får ju passa på att njuta när man är här och så jag vi spelat lite boll och så.

Idag har jag pratat med en norsk man som kan allt om rodd. Jag fick massa uppgifter av honom och han tyckte deffenitivt att jag skulle flytta till Strömstad och börja på roddgymnasiet och satsa på det. Flytta vet jag ju inte om jag vill, jag trivs ju kanonbra hemma och jag vill inte släppa kanoten heller. Men det är klart att det hade varit kul att testa rodd. Särskillt när det är så många som tror på än =) Jag har längden och storleken och med det verkar man kunna komma långt. Jag ska i alla fall kontakta dem i Strömstad och åka dit för ett besök är det tänkt. Se hur det är, testa lite och så. Imorgon ska jag testa lite rodd här med. Vi får väl se hur det går, haha!

Det börjar lida mot sitt slut på lägret. När jag kommer hem är det ju inte många dagar i skolan innan det är påsklov och då kommer Michaela ner på besök så det blir kul.

Snart ska jag ut och träna, blir löpning denna eftermiddagen. Kommer nog vara varmt att springa. Men man ska inte klaga på värmen.

Ha det gott!

Cecilia Velin

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH, jag vill oxå ! =(

2008-03-13 @ 17:29:34
URL: http://diiamondprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0