Städa, städa varje fredag...



Det märks väl att jag inte städat varje fredag. Fanns ju en del att plocka med. Har ju tagit hela dagen, men jag har väl fastnat lite vid datorn då och då också. Det är viktigt med lite pauser ibland.

Men nu är det typ helt klart bara några småsaker jag ska plocka bort från bänken. Har till och med en bäddad säng till min gäst som kommer på söndag - Michaela! Så nu har jag gjort fint bara för dig. Så du är varmt välkommen hit, fast det är du ju alltid! Dörren står alltid öppen för alla mina vänner =)


Min bästa Michela

Michela Jonsson

Det ska bli ett bra påsklov här hemma med mycket träning och roliga stunder med dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0