Sevilla

Nu är jag nere i Sevilla på träningsläger och allt är mycket bra här. Kom hit i fredagskväll tillsammans med Pelle. Vi blev hämtade på flygplatsen sen åkte vi till hotellet och checkade in. Efter vi hade ätit lite tog vi en runda in till stan för att leta upp resten at kanotgänget.. det var inte lätt vill jag lova vi fick gå långt för att hitta dom!

Spanska mästerskapen har pågått här under helgen så¨det har varit väldigt mycket folk här. Så det tog väldigt lång tid att få mat härom dagen. Men nu är det bra igen.

Vädret är ju kanon och det är kul att paddla så jag ska inte klaga. Har dock lite ont i halsen men det verkar gå åt rätt väg. Hoppas det är borta imorgon när jag vaknar.

NU har jag tyvärr inte tid att berätta mer. Ska på möte!

Men vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0