Påsk eller jul?

Det är ingen vanlig påsk, var är solen? vårblommorna? fågelkvittret? påskäggen?  och alla påskkärrningar? Man vill inte vakna och titta ut genom fönstret och se fullt med snö på påskafton. Man kan ju undra om det är påsk eller jul? Känns lite sent att snön ska komma nu, den är ju flera månader försenad! Så det blev inget påskmotiv på mitt ägg i morse. Jag ritade en tomte och skrev god jul på det, haha!

Det räcker inte med att snö det blåser typ storm med. Så det blev ingen paddling idag inte. Istället blev det backlöpning i Rödebybacken. Det var jobigt, särskillt med en massa snö. Tanken var att vi skulle köra ett pass till, men det var låst i Sunna hallen. Så vi åkte hem, tränade lite MAQ hemma istället.

Resten av dagen har jag bara slappat och pluggat lite. Det känns bara som jag har gått och väntat.. men jag vet inte riktigt på vad. Väntan på en riktig påsk tror jag.

image4

Jag och Karin förra påsken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0