Pain

Mina fötter mår inte bra av utekvällen, har sån satans skoskav! Men det var värt smärtan! Men det blev ingen långpromenad idag inte, har knappt varit utanför dörren. Lämnade bara Michela på bussen i morse. Annars har jag bara legat med min dator i min säng typ hela dagen och så har jag pluggat. Snart läst ut min bok i ledarskapen och så har jag fixat på uppsattsen. Så har jag sovit lite till såklart, 4 timmars nattsömn kändes lite för lite. Och nu under natten försvinner det en timme eftersom man ställer om klockan, typiskt. Men det blir skönt med långa ljusa kvällar fram över. Känns förresten som söndag idag, tror det beror på att man inte har gjort så mcyekt. Men det är väl tur att det inte är det, utan är en dag på lovet kvar imorgon. Men nu är det dags att sova.  

Godnatt allihopa!

image7

I love dancing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0