NV 2 <3

Påsklovet har börjat, eller det började ju redan igår för vi hade studiedag då. Studiedagar är väl till för att studera vilket jag hade tänkt att hinna med, men nej så blev det inte. Istället blev det träning på gymmet vid 10 tiden och efter lunch paddlade jag och Emma K2. Det gick rätt bra tycker jag, men det är lite segt med såmycket kläder på sig. Jag vill ha vårvärme nu, ingen jävla snö!

Åkte hem och fixade och åt lite lätt. Sen var det dags att bege sig igen. Träffade Olivia inne i stan sen gick vi och åt middag på resturang. Det blev Casablanca, efter att vi kollat på Montmatre som tyvärr var fullbokat. Men det var god mat på Casablanca också. Jag åt pasta med fläskfilé, svamp och ädelostsås.

Sen gick vi till Natalie på Pantarholmen där det var klassfest. Det blev ett litet pinsamt stopp på vägen,men dte gick bra. Alla i klassen var pigga och glada och sjöng gärnet på singstar! Det var inte lätt, men det var roligt! Jag älskar verkligen min klass, de är så underbart gäng. Synd bara att inte Sebbe och Rebecca inte kunde komma. Lite besviken på Sebbe som inte orkade ta sig dit..

Det blev en välförtjänd sovmorgon idag, mycket skönt. Och nu hela familjen på att storstäda! Jag har börjat med att rensa min gardrob, det finns alltid en del att slänga. Man använder inte allt, vill hellre ha lite nya kläder. Dags att återgå till städningen, så det blir klart =)

Puss och kram / Cissi

Kommentarer
Postat av: natalie

NV2 in my heart :)

2008-03-22 @ 19:50:57
URL: http://naataliiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0