Lyckad kväll!

Vilken lyckad vecka det har varit och den har verkligen gått fort. Men det gör det väl alltid när man har roligt och man kan inte ha annat än roligt när Michela är här. Och veckan avslutades verkligen bra!

Det blev middag på PM igår med kompisar från skolan. Det var en överraskning för Cornelia som hade fyllt 18 år. Snacka om att hon blev chockad när hon fick syn på oss där. Hon visste ju bara om att hon skulle träffa Siri och Olivia men vi var ju fler än så. Sen gick vi hem till Cornelia en stund och inväntade småtimmarna. Danne och Joel kom dit efter ett tag och vi följde med dem till stan.

Det var dock svårt för alla att komma in eftersom inte alla hade fyllt 18 än. Så några fick tyvärr bege sig hem medan vissa hade lite tur! Jag och Michaela dansade iaf satan på piraten! Det var verkligen tur att vi var där annars hade det varit ganska dött. Kul att dansa och driva med alla killar som var där, haha! Men shit vad ont jag hade i fötterna. Det är inte smart att ha nya högklackade skor UTAN strumpor! Kunde inte ens gå hem från busshållsplatsen och nu kan jag inte ha vanliga skor på mig heller. Så igår sprang vi barfota på den svinkalla asfalten hem från bussen.

Och nu har Michela åkt hem, hon åkte kl 9.35 så det blev inte många timmars sömn i natt. BARA 4 TIMMAR!! Är lite seg nu, men borde göra lite annat, typ plugga. Men jag får väl sova ett tag till snart sen får jag plugga när jag är piggare annars somnar jag nog med boken i handen. Fast det finns det risk för ändå. Men uppsattsen kanske jag kan pilla lite med, det är roligare och jag är snart klar.

Puss och Kram / Cissi


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser att ni hade det roligt igår ;)
Var så trött så begav mig hem.

2008-03-29 @ 21:54:23
URL: http://sofiaandremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0