Ibland funkar det!

Det gick grymt bra att paddla i morse. Det är så härligt när allt bara stämmer och man bara flyger iväg. Kändes som tekniken satt bra och jag kunde köra på hårt hela passet. Då var jag lycklig :)

Men på eftermiddagen var det desto segare. Kände mig sliten fårn förmiddagen och resten av veckan. Men det går ju inte alltid bra och jag tror bara man ska ta med sig de bra sakerna från dagen. Därrför ska jag komma ihåg hur bra det gick i förmiddags.

Skulle försöka plugga lite när jag kom hem efter träningen, men det gick väl sådär tycker jag. Matten var bra jobbig och svår, så den la jag ner. Jag orkade inte läsa i någon av böckerna som jag måste läsa och uppsattsen vet jag inte vad jag ska skriva på. Istället fastnade jag vid datorn. Har lyssnat på massa sorglig och romantisk musik och kollat på några video snuttar på youtube. Blev sugen på att lägga mig i en soffa och kolla på alla mysiga filmer som, tictanic, the notebook och pearl habour det är verkligen mina favoriter!

Jag är nöjd med dagen därför unnade jag mig lite godis nu ;) Det tycker jag att jag är värd!


Imorgon blir det en rolig kväll, ser fram emot det!



Puss och kram / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0