En vecka med Michela

Idag har jag paddlat på förmiddagen. Det var väldigt kallt men det var inte lika blåsigt som igår. För min del får det hellre vara hallt än blåsigt. Så länge det inte blir is. Min ena hand var helt bortfrusen när vi körde , i alla fall första halvtimmen av passet. Aj vad ont det gjorde, men det vara bara att bita ihop och köra. Jag är ju inte den som brukar frysa om händerna och klaga! Och eftersom det gick så bra idag tänkte jag inte så mycket på det, bara i vilan.

I veckan blir det hårdträning på klubben så jag hoppas på bra väder. Men det blir nog bra vilket som eftersom Michaela kommer. Vi brukar ju lösa det mesta tillsammans. En heeel vecka men Michis hos sig, kan inte bli bättre påsklov då! Hon om sisådär 4 timmar och får ta taxi från stan för vi har besök från Växjö hemma. Men innan dessblir det goding middag. Lammkotletter och klyftpotatis med nån god sås :) undra förresten om Karlolina Klüft äter mycket klyftpotatis, haha!



image4
image5

Du och jag Michaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0