Tomorrow

Då slutar jag skolan :) Som jag har längtat! Det kommer vara underbart att slippa skolan ett tag, men jag kommer sakna alla underbara männsikor. Få se till att träffas lite tycker jag. För jag har ju så gott om tid menar jag, haha! Ska i alla fall njuta under sommaren och ha roligt. Hoppas det blir fint väder också.

Efter morgondagens avslutning åker jag och pappa till Norge. Glöm inte hålla tummarna för mig! Jag vet att jag kan och i helgen ska jag plocka fram det! Det är jag som är störst, det är jag som är bäst!

Jag berättar hur det har gått när jag kommer hem.. 



 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hälsa Norge från mig :)



Det kommer bli en mycket bra sommar.

puss på dig vännen <3

2008-06-13 @ 06:11:27
URL: http://chokladbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0