SOOOL!

Idag har det varit riktig sommarvärme! Och jag älskar det, även om det kan vara jobbigt varmt ibland. Men det är inte helt fel att paddla i bara sport-topp och spela beachvolleyboll i det härliga vädret. Solen och värmen ger mig enerig, man blir så mycket gladare när solen skiner.

Men man blir samtidigt ganska slö av en hel dag i solen. Försöker plugga biologi men har lyckats somna två gånger, en gång ute i solen och en gång i min säng. Det är så tråkigt! Jag har ingen lust att plugga längre. Funderar på att skita i det, men jag brukar ju inte ge upp så här precis innan mållinjen. Får väl göra ett försök imorgon och se om det räcker till ett mvg. Annars är det inte hela världen!

För allt jag vill ha när SOMMARLOV och SOLIGA DAGAR! Då mår jag som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0