Skolavslutning

Har varit på skolavslutning för Crille idag. Så vackert det var och det fick mig att tänka på när man själv slutade 9:an. Det var ganska sorgligt att lämna alla. Och tänk nästa år när man tar studenten och ska lämna alla i NV klassen och alla andra underbara människor, usch vad tråkigt! Men samtidigt längtar man till studenten :)

Jag slutar i alla fall skolan på fredag. Det blir betygsutdelning, lite uppträdande från alla klasserna och tårta. Sedan åker jag och pappa norr ut. Jag ska åka för att tävla i Norge. Min sista chans för att komma med till EM, så håll tummarna för mig!! Jag ska göra allt jag kan, och lite till ;)

Snart dags att sova kanske.. fast jag har ju ingen tid att passa imorgon bitti :)

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Emma

Så vackert de är med skolavslutning. Jag hejar på dig i helgen även om jag inte är hos dig <3 Tror på dig vännen. puss puss

2008-06-11 @ 22:42:10
URL: http://chokladbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0