Rena vinnare

I helgen var jag i Lidköping och tävlade och jag är mycket nöjd med helgen. Jag och Joel vann K2 200m utan några so m hellst problem. Så det blev 12 fina och värdefulla poäng till klubben och just nu leder vi K2 mix cupen. Jag hoppas verkligen vi tar hem detta. Jag gjorde även bra ifrån mig i K1 och slutade på en andra plats på 200m. Och därmed fick jag äran att dopingtestas. Fast så kul var det väl inte, men häftigt att ha gjort det. Det var ju inte så lätt att kissa precis efter ett lopp när man inte var det minsta kissnödig. Så jag fick sätta i mig två liter vatten sen gick det bra på andra försöket. Toaletten kunde ju gärna varit lite större, kändes verkligen som hon stod på mig. Så säger hon låssas inte om mig, bara slappna av. Men hur lätt var det då! Haha! Men svaret kommer inte förrän om 6 veckor, men det är klart jag inte är dopad! Men tänk vad hemskt om svaret ändå skulle vara positivt, nej usch den tanken vill jag inte ens tänkta, det skulle vara mardrömmen... men jag har ju blivit stor och stark på ett ärligt sätt :)

/Cissi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0