Nästan sommarlov



Idag skrev jag mitt sista prov, det var på matte D. Det är ingen lätt matte vill jag lova, men det kändes i alla fall som jag klarade det. Jag hoppas på det i alla fall. Men det var oerhört varmt i klassrummet och det kändes plågsamt att sitta där och skriva prov när man tittade ut över Karlskrona bästa utsikt över vattnet.

Jag orkade inte tänka på sista frågan, verkade ändå inte kunna den. Så jag lämnade in det och gick för att äta lunch med Anna i stan. Vi åt paj och sallads buffé på skafferiet, det var mycket gott :) Så dit får jag gå fler gånger.

Sedan dök Emma också upp. Vi alla hittade lite kläder på gina. Alltid lika kul med nya kläder och jag är helt galen i shorts. Köpte ett par till idag till min stora samling. Jag räknade och jag hade typ tretton par nu. Men det får man aldrig för mycket av ;)

Nu har jag precis kommit hem från klubben. Har packat kanoter, imorgon åker jag till Lidköping på tävling. Då ska jag och Joel kötta satan på 200m i K2!!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0