Medaljhav!

Imorse läste pappa i tidningen om ett antal olika stipendium man kunde söka. Det var bland annat århundradets kvinnliga idrottare i Karlskrona. Tror ni jag har nått där o göra?

Jag har ju trots allt 111 medaljder från kanoten. Det är en del under de sju år jag har hållt på och paddla. 33 av mina medaljer är SM medaljer och av dom så har jag 10 guld! Jag har alltså blivit svensk mästare tio gånger. Jag minst första gången som igår. Det var 2003 i Hofors när jag vann långloppet som yngre ungdom. Jag och Linnea vann även K2 500m i ungdomsklassen. Förra året blev det SM guld med Karin på 200m i juniorklassen och det var en stor prestation.

Kanske blir det fler medaljer till min samling under sommaren :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig söndagskväll! =)

2008-06-01 @ 18:50:22
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Just nu pågår det en designtävling i min blogg, var gärna med och tälva om du vill ha en helt ny design till din blogg :)
Mer info finns på min blogg.

2008-06-01 @ 18:53:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0