Lövmarknad

Dagen innan midsommar och det är traditionell lövmarknad i Karlskrona. De säljer mest en massa skit men man kollar ju ändå alltid lite. Jag köper mest ätbara saker, men det blev inte mycket ändå. Nästa år blir det Nivå som gäller ;) starta samma tradition som pappa sa vi att vi skulle göra, haha! 

Jag har även hunnit med två träningspass i K4an och en lunch på 1344 med Tone. Det var trevligt att träffa henne innan hon for iväg till Norge över sommaren. Du är verkligen en härlig tjej du!!

Imorgon är det midsommar, känns lite konstigt men det är faktiskt sant. Hoppas inte det regnar som det brukar bara. det blir träning på förmiddagen sen midsommarfirande hemma hos mormor och morfar med kusinerna och Emma.

Men nu är jag jättetrött så jag tänkte faktiskt sova redan nu...




Sommarlov är härligt!

Kommentarer
Postat av: Per Erik

Börjar med att hälsa solig midsommar och sen är det ju mycket tråkigt att du inte om med i laget, men (om det nu är någon tröst...) så är du alltid välkommen till oss armbrytare om du vill byta sport eller bara prova på. Med de armarna skulle du "Kick ass"!!



2008-06-20 @ 12:28:59
Postat av: Cissi

Haha vad hittar man dig då? Och vem är du? :)

2008-06-20 @ 12:56:03
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: kim

du är ju så underbart söt på denna bilden=)

2008-06-27 @ 12:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0