Jag är inte bitter

Det har varit en bra helg i Norge. Det var uttagning för EM så alla de bästa var där. Jag är nöjd med alla mina lopp, gjorde verkligen mitt bästa och mer kan man ju inte göra. Loppen kändes bra och jag slog personligt rekord på alla distanser. Men det räckte väl tyvärr inte till en plats i K4:an på EM! För de verkar inte ta ut fler än fyra personer. Men men, jag känner att jag inte kan vara besviken på det jag har presterat i alla fall.

Jag är däremot besviken på alla svenska kaptener i kanotförbundet. Jag undrar om det är nån som kan prata med folk? Den enda var Lasse Svensson, han kanske inte är bäst på kanot men han kunde i alla fall prata med oss och vi hade kul tillsammans och det är mycket viktigare. Men nu finns det inte en jävel som säger nått. Man får inte reda på ett skit och de hälsar knappt. Jag tycker det är grymt dåligt. Det finns ingen glädje, så det är ju inte konstigt att folk slutar!

Tråkigt att de inte har insett hur bra Cissi Velin är på besättning också. De kommer ju inte få den bästa K4:an utan mig i båten. Men det är väl bara att träna vidare, det kommer ju fler mästerskap. Men kanske inom rodden istället ;) Så slipper man dessa personer som förstör för många!

Men nu är det träning fram till SM som gäller, det är ju bara två veckor kvar. Så ska jag ha hand om kanotskolan några dagar också.

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Tomten

Hej Cissi

Vi vet att du är bäst, synd att man inte förstår (FK). Kör hårt och visa dom i framtiden, vad det än blir i för sport. Du är bäst! Bra kört i helgen.

2008-06-17 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0