Ibland undrar man..

Det blir inget EM för min del. Bengt ringde igår och sa "att jag tyvärr inte blev uttagen men att jag hade kämpat bra". Jaha vad ska man säga.. blir bara så trött på ders sätt att vara, att de inte kan prata med oss tidigare och att det inte testas olika besättningar. Jag har ALDRIG fått en ärlig chans, de har ju redan bestämt sig för att inte jag ska vara med. Så jag tycker allt de gör lite konstiga uttaningar, speciellt när man slått vissa under tidigare tävlingar. Jaja, det är inget att göra nått åt. Men jag blir ganska trött på dessa jävla kanot landslag. Der känns som det har varit så här i två års tid nu, minst! Undra om det är så i alla landslag? Eller alla nationer? Antingen byter man nation eller sport ;)

Att det sedan spöregnade igår och jag inte fick igång båtmotorn när vi skulle hem från vår tur med kanotskolan gjorde inte saken bättre! Tur jag fick jälp från Joel, vi fixade ju det! Även om det kom några svordomar från min mun..

Men idag har det varit en bra dag. Tränade K2 med Emma på morgonen, sen blev det lunch och så bakade vi kladdkaka och sen kanotskola med massa vattenkrig :) Känndes verkligen som sommarlov idag.

Men nu är det fotboll, Sverige - Ryssland. Spännande att se! HEJA SVERIGE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0