Vad fan är kanot för sport?

Jadu, ibland undrar man pappa. Jag vet att det finns mycket märkligt folk som beter sig väldigt dåligt. Och ett väldigt dåligt förbund som knappast driver kanotsporten framåt. De tar bara död på den, det såg vi ju med beskedet jag fick häromdagen. Men det finns ju trots allt en massa bra med sporten och det är väl det man ska lyfta upp och tänka på. Vår härliga klubb och annat trevligt folk. Alla roliga läger och tävlingar jag varit på, särskilt med team malte.

Och utan dig pappa hade jag inte varit den jag är. Jag hade aldrig varit så mentalt stark och jag hade inte heller paddlat. Och det vill jag tacka dig för. Ditt stöd betyder väldigt mycket för mig. Igår när du kramade om mig och sa "du är ändå bäst Cissi" så blev jag väldigt glad. Det är du som får mig att fortsätta att kämpa.

Jag är även mycket glad att jag har Åsa Eklund som stöttar mig. Hon är oerhört förstående och duktigt människa. Henne kan man prata om allt med. Och hon är väldigt bra på att förstå, förklara och lyssna. Hon kan vända på jobbiga situationer och se dom i ett annat perspektiv. Hon har verkligen hjälpt mig att nå dit jag är nu.

Och jag hoppas NI vill fortsätta att stötta mig oavsett om det blir kanot eller rodd. Ert stöd betydet mycket för mig! I framtiden ska jag ändå visa att jag är bäst och då har jag er att tacka. Men det är bäst att göra det redan nu.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror det är många som avskyr förbundet just nu, av många olika anledningar!! Vad fan är det som händer liksom?

2008-07-17 @ 15:25:48
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag vet inte, men de är ju ett gäng tomtar som jobbar där som inte vet vad de håller på med.. Jag fattar inte vad folk tänker med!

2008-07-17 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0