SM GULD!

Idag kom det efterlängtade SM guldet tillsammans med Emma på 5000m. Vi ledde redan från starten sedan utökade vi vår lednig in i mål. Det känns alltid bra att bli svenska mästare.

Och inte nog med det, så blev det brons på 200m i K1! Kim kan inte vara glad på mig nu, hon har inte haft turen med sig om man säger så. Åter igen hade jag hundradelarna på min sida. Vann över henne med 6 hundradelar idag vilket gjorde att jag fick en bronspeng till min samling.

Nu har jag lyckats ta 6 medaljer och klubben har tagit 10 totalt. Vi hoppas på fler, det är ju två dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: kimd

cissi jag unnar dig det=) även om det blev stolpe ut för min del;)

2008-07-12 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0