Sista två dagarna på SM

Vi lyckades faktiskt plocka ytterligare 4 medaljer de två sista dagarna och jag var med och tog två av dom. K2 200m med Emma och K2 200m med Angelica som var en liten överraskning.

Jacob och Pelle bjöd på ett underhållande och spännande 5000m lopp där de kammade hem ett silver. De hade ju sitt guld att försvara från i fjol. Men Johannes och Max kunde de inte göra något åt i spurten.

Därmed hoppas jag verkligen att jag och Emma vinner klubbens K2 pris i år. Vi tog ju faktsikt klubbens enda GULD på SM och det är väl det som räknas?

Veckan avslutades med en helkväll på Lisseberg!! Gud vad kul det var, tråkigt att köa bara. Men vad gör man inte för att åka balder, kanonen och höjdskräcken ;) och även flum ride. Men det var inte så många som ville åka den Kl 23.30 eftersom man blir så blöt. Men vi lastade vår stock tungt och tog två åk! Och skoja inte att vi blev blöta, men det var det värt!

Vi kom hem till Karlskrona sent på natten.. eller det var nästan morgon för det hade blivit ljust. Och idag har jag bara varit seg och trött och legat i sängen mest hela dagen. Hoppas man känner sig piggare imorgon så jag kan hitta på något. Ska ta det lugnt ett par dagar, sen är det träning inför NM som gäller. För det hoppas jag på att det blir. Jag slog ju många av dom som ska till EM nu på SM, så ananrs är det konstigt. NM går i Finland i år, den 1-2 augusti. Och det hade varit kul att åka dit!



En nöjd Cissi Velin under SM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0