Mördarbacke!

Igår var vi och sprang i Rödebybacken. Det blev stafetter upp och ner och tror du inte jag fick sån fart på vägen ner tappade kontrollen och stöp framlänges. Det gjorde inte jätteont just då, men jag känner det idag. Mitt finger fick en liten smäll och blev antaligen stukat. Det är lite svullet och gör ont när man böjer det och så har jag ett uppskrapat knä. Och trots detta vann inte ens vårt lag! Då hade det kanske varit värt det, men nu tycker jag bara illa om backen.

Skulle paddlat idag, men jag hade för ont i mitt finger när jag vaknade så det blir till att vila. Jag hoppas det är bättre till imorgon i alla fall. Men vad ska man nu hitta på idag?

Det är nog meningen att jag inte ska paddla på ett tag. Allt går emot mig!

Ni kan förresten läsa om mig i BLT idag.
http://www.blt.se/sporten/velin-till-attack-mot-kanotforbundet(747847).gm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0