Imorgon åker jag norrut

Efter SM har det inte hänt så mycket speciellt men det har ändå varit skönt. Man har inte planerat så mycket utan tagit dagen som den kom. Har väl tränat och solat och badat mest. Speciellt denna veckan eftersom det varit kanonfint väder. Ohh I love summer!!

 Igår var det försa deltävlingen på Långö runt, tyckte det var lite kul att jag lyckades komma med min bror. Men det gick dock inte så bra. Dålig kanot och ja, det gick helt enkelt inte. Men det blev en trevlig kväll med Karro på Nivå! Det får vi göra fler gånger tycker jag.

Idag kom jag på att jag var tvungen att packa lite. Ska ju åka och hälsa på Anna i Söderhamn i några dagar. Reser upp imorgon och kommer hem på tisdag. Ska bli kul att bara umgås med henne lite, som vi gjorde förr. Så vi ska laga mat och mysa tillsammans som vi gjorde då. Sen får vi se vad vi hittar på, men det ska bli kul att åka dit i alla fall!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0