Vilken dag :)

Åh vilken underbar dag! Känns bra att vara stor på riktigt nu, kan typ göra vad jag vill egentligen =)
Mamma, pappa och Crille kom in med frukost på sängen i morse och sjöng för mig och så fick jag presenter med. Blev väldigt nöjd över allt jag fick!

Men det var ju en helt vanlig skoldag så jag begav mig till Lok och motion för att träna med eliten på morgonen. Det var himla kul när jag loggade in och datorn började sjunga Happy Birthday för mig =)
Det blev mer sjungade senare i skolan när jag bjudit hela klassen på kladdkaka! Eftersom jag tog intiativet att börja med detta får ju alla i klassen fortsätta. Sedan gick jag, Olivia, Sebbe och Rebecca ut och käkade lunch på PM. Det var mycket trevligt och god mat!

Tillbaka till skolan för möte angående studentmössorna, kändes väldigt tidigt är ju 1½ år kvar men det gäller väl att vara ute i god tid! Tänk när man tar studenten, vad kul men samtidigt väldigt sorgligt!

Efter skolan spelade jag squash med Ola, gick mycket bra... var kanske för det var min fördelsedag! Hoppas det går bra på lördag med.


Sen tog jag Emma med mig hem och firade med kalas där hemma. Kom lite släktingar också. God middag och massa tårta och mera presenter. Sen började alla telefonsamtal.. hela kvällen lång. Hann knappt sätta mig förrän det ringde igen. Och ibland ringde mobilen och hemtelefonen samtidigt. Men det är alltid trevligt med uppvaktningar! Tack för det! =)

Kommer alltid minnas denna dagen!
Men vi får fira det ordentligt en annan dag! I helgen kanske eller den 16 februari typ =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0