Nytt år och nya tag!

Nu ska jag bli bättre på att skriva lite vad som händer i mitt liv. Får väl se hur det går, hoppas det går bättre än sist. Man brukar ofta vara duktig i början och sedan går det utför. Men nu är det ett nytt år med nya tag.

Jag ser fram emot detta året, har ganska mycket planerat och jag tycker det har börjat bra. Var på skidläger över nyår och fram till att skolan började sedan dess har bara dagarna rullat på och snart fyller jag 18 år! ;)

Idag har vi haft klubbmästerskap i squash, det var kul men det är ganska svårt. Tyvärr blev det väl inte en riktig tävling eftersom vi blev ganska många och inte hade så mycket tid. Men det får väl bli en annan gång. Gymmade med Gustaf efteråt, och jag känner redan träningsvärken i ryggen! Det blev tunga marklyft! :)

Kommentarer
Postat av: kim d

du och jag har samma inställning till nytt år. NYTT ÅR, NYA TAG^^ haha

2008-05-24 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0