Kalas

Idag när jag vaknade kände jag av gårdagens träning, men det är skönt att veta att man lever. Sen var det simmning kl 10. Idag körde vi lite annorlunda pass när man skulle simma på kortsidan fram och tillbaka och upp och göra armhävningar och sit ups på kanten!

Idag kom äntligen mina hyllor och min spegel på plats i mitt rum. Så nu saknar jag bara gardiner i rummet sen är det helt klart. Jag är verkligen nöjd med det =)

Under eftermiddagen var det kalas hemma hos kusinerna. Emilia som fyllde år på nyårsafton och Alicia som fyllde år igår. Så det bjöds på lite mat och tårta och det är alltid trevligt =)

Nu ska jag väl plugga lite kemi, har prov i veckan!! Suck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0