Idrottsgalan

Måndag morgon och det var träning på med skolan på Lok & motion. Idag körde vi spinning med många gamla sommar klassiker och plågor (Boten Anna) haha =) men det var kul!

Det blev gym på kvällen och sedan hem för att äta och plugga innan jag skulle kolla på idrottsgalan.
Mycket trevlig gala, med många fina prisutdelningar.. skratt, tårar och massa gammla minnen fick man se. Man fick följa hela idrottsåret på nytt. Många fina presentationer. Tycker utdelningen av priserna gick till rätt personer, utom ett. Jerringpriset tycker jag skulle gå till Susanna Kallur, inte för att Zlatan inte var värd det men hon borde fått nått pris för sin enorma säsong. Tyckte så synd om henne på VM! Men i mina ögon är hon en stjärna  och därmed vinnare av jerringpriset =)

Och en vacker dag kanske man själv står där, för att ta emot ett pris, vad häftigt det hade vara =)
Det gäller att fundera över ett tacktal snart då, haha! Fundera över vilka man ska tacka... kan redan nu tacka min familj som betyder så oerhört mycket, alla min underbara klubb och andra vänner och sist men inte minst Åsa Eklund! Utan dig skulle jag inte vara den jag är!

Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0