Händelsrika dagar

Tre långa och händelsrika dagar har jag varit med om. Men jag hade inte tänkt göra historien så lång.
I torsdagas kväll kom Pelle hem så vi och Emma och Ola var jag ute och käkade och gick på bio. Sånt är alltid trevligt, men filmen var tyvärr inte så bra. Men jag och Emma proppade i oss popcorn och det var gott. Var nog mest Emma som åt, finns ingen som kan äta så mycket popcorn så snabbt! Haha

På fredagen samlades vi från klubben som var hemma för att fira mig som fyllt år och Pelle som tagit examen. Vi lagade mat tillsammans, gjorde ett fint collage med alla minnen från Portugal, dansade och umgicks. Så det var en mycket lyckad kväll.

Lördagen började med squash tävling mellan olika idrottsföreningar. Det gick väl inte riktigt så bra som vi hade hoppats på, men det var ändå kul. Kanotister är väl inte så bra på det där med bollar, haha! Vi kom inte sist iaf.
Blev yttligare en kväll med gänget på klubben. Mycket lyckad kväll måste jag säga. Och jag tror mitt nya namn under kvällen blev Pippi =) haha! Och Emma var bäst på det där med teckenspråk tror jag, haha!

Idag var det simning på morgonen sedan blev det en ganska lugn dag, har pluggat, sovit och suttit vid datorn..

Nu har förresten Superperka lämnat Sverige och begett sig till varmare bräddgrader, närmare bestämt Florida. Jag hann inte banta så mycket så jag fick plats i bagaget. Får jobba på det till Sevilla istället. Så själv är man kvar i kalla tråkiga Sverige nu. Jag hoppas du får det bra där borta, kommer sakna dig =) Du får ladda inför den 16:e februari!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0