Ensamhet

Ensamhet är nog något vi alla är rädda över. Jag är i alla fall en av dem som inte tycker inte om ordet. Många vet hur det känns att förlora någon nära person och det är oftast inget vi vill. Alla dör någon gång förr eller senare, men vissa gör det tidiage och andra senare. Min gamla mormor Vera blev 94 år gammal och idag var jag på hennes begravning. Jag hoppas hon får ett fortsatt fint liv i himmlen. Det är alltid tråkigt när personer dör, men hennes liv var trots allt väldigt långt.

Det är jobbigare när yngre personer dör. Fick höra häromdagen att Lasse Ferm hade gått bort och för mig är det helt oberipligt. Han var en mycket trevlig och engagerad förälder inom kanot sporten och hans två döttrar höll på att paddla. Jag är mycket ledsen över det som har hänt och lider med hans familj. Hoppas verkligen livet kan gå vidare men jag vet inte om jag hade klarat mig utan min pappa!! Han betyder massor för mig <3

Men det är fler som betyder mycket för mig. Självklart resten av min familj och mina släktingar och alla mina vänner. Utan vänner skulle livet vara jobbigt. Jag är glad att jag har er!

Emma du ska veta hur mycket du betyder för mig!! Hoppas alltid vi är vänner och kan stötta varanadra hela vägen. För du är en person jag verkligen inte vill förlora <3

Idag har det runnit många tårar ner för min kind.. jag vill inte gråta mer idag!

Älskar er alla, puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer alltid att finnas hos dig, det är en sak som är säker. Vi skiljs åt vid döden, innan dess finns det mycket tid att älska.

2008-02-04 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0