80's

Man blir såå glad av att lyssna på låtar från 80-talet! Och jag är såå laddad inför lördagens 80 tals fest =)
Nu har jag valt ut de bästa låtarna, så det kommer bli bra. Det ska verkligen bli kul att se alla utklädda och lyssna på gammal härlig musik och allt! Modet var ganka roligt, även om mycket av det har kommit tillbaka.  

Vad har jag annars gjort idag? Jo jag paddlade i morse och det gick jättebra! Det går fort fram och jag tycker det är kul att paddla nu igen. Tror det är bra med en idrott när man kan ha ett litet uppehåll och träna lite annat så man inte tappar suget. Det har varit en lugn och härlig lördag helt enkelt!


Nothing compares to you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0