Vart är julstämmningen?

Det känns kostigt att det snart är jul. Att önska alla god jul känns på nått sätt fel. Jag brukar bara tänka, vadå god jul? Men det är ju faktist jul snart. Men jag tror vädret gör att det känns fel. Det har regnat och varit väldigt milt ute. Hade faktiskt varit mysigt med lite snö och minusgrader ute. Tur att man får se lite snö efter jul i alla fall. Då ska jag upp på skidläger i Bruksvallarna och därefter Tänndalen. Så det blir två läger på rad. Första med kanotgänget och det andra med roddgymnasiet. Jag ska träna riktigt hårt så jag är nöjd när jag går i mål i Mora senare i februari. Jag och Michela och hennes mamma kommer nämligen köra tjejvasan för tredje gången. Men denna gången i tävlingsklassen. De tyckte vi hade för bra tider nämligen. Så jag ska köra för OK Orion. Under två timmar är målet!

Om någon timme ska jag åka in till stan och fika med Tone på Waynes. Mycket mysigt tycker jag det ska bli! Annars har jag inte gjort så mycket speciellt idag. Varit hemma och städat och börjat packa till skidlägret. Ganska skönt att inte göra så mycket utan bara vara hemma och njuta av ledigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0