Tänd ett ljus och låt det brinna

Sitter just nu och lyssnar på den fantastiska jullåten och äter frukost. Det är verkligen den bästa av dom alla!
Idag blir det ingen skola, nej nej. För nu har jag jullov, så underbart.

I onsdags var det 18 års middag hos Olivia och vid 12 slaget när hon äntligen blev 18 år gick vi ut och firade ännu mer. Massa dans och massa kul, med både skratt och tårar. Ja vissa kunde ju inte sluta tänka på stundenten och att vi faktiskt ska skiljas åt då. Och när man tänker på det extra mycket så är det faktiskt väldigt sorgligt. Att lämna alla underbara människor som man har träffat varje dag i skolan. Därför får vi se till att hålla ihop.

Igår var det massa lekar och tävlingar i skolan och lite fika. Det var hippe och julavslutning. Och vi tog farväl av vår kära Lasse och gav honom en gåva från NV3. Och jag eldade upp julbocken som tradition på skolan. Sedan åt jag lunch med Emelie och Hanna och efter det spenderade vi några timmar på stan och avslutade med en fika. Och jag fick även min första julklapp av Emelie och jag kunde inte låta bli att öppna den när jag kom hem. Och jag blev såå glad! Alla fina ord du skriver om mig gör mig rörd. Du ska veta vad mycket du betyder för mig, därför kommer jag aldrig lämna dig! Puss och kram till dig <3

Nu ska jag snart och gymma och köpa den sista julklappen!



Tone här ser du att jag brände bocken. Drog till med en pose också ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

Haha fett skön bild cicci :)

2009-01-31 @ 23:44:59
URL: http://gottochblandat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0