Nu är det jul igen!

Fattar inte varför alla människor är ute i sista minuten och köper julklappar.. men det är alltid lika dant. Själv hade jag fixat klart det för ett tag sedan men ändå gick jag på stan bland allt stressnade folk. Usch. Men det var bara för att jag var och gymmade och sedan käkade lunch.

NU är det bara 15 min kvar till julafton! Det känns sjukt. Det var ju nyss sommar..

Undra vad som händer på juldagen, om det bli någon utgång? Kommer ju vara sjukt mcyket folk ute och man bör väl köpa biljett då isfall. Vad ska du göra? Och man är ju för ung för att komma in på Statt, det var ju bara tur att jag och Emma kom in där i lördags. Men det var sjukt kul! Men jag är väl född 78 eller hur var det nu igen? Det var en gubbe som raggade på mig som trodde det iaf! Gubbjävel! Jävligt snygg för att vara 30år då tycker jag, haha! Han hoppades väl att jag var det. Men jag sa glatt nej jag är bara 18 år! Och han höll på att dö!

Ha en riktigt GOD JUL allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0