Jag trodde jag skulle dö..

..på självaste julaftonsmorgonen och allt. Jag hade ju lovat pappa och mig själv att köra ett max lopp på roddmaskinen innan årets slut. Så jag gjorde det igår efter att jag hade laddat med en julfrukost och pysslat lite. Det var 2000m max som gällde så snabbt som möjligt. Det spelades Takida så hela huset vibrerade och alla i familjen stod och skrek på mig! Kööör, Kom igen Cissi!!

Det var nått så fruktansvärt jobbigt. Har nog aldrig tagit ut mig så hårt och blivit så trött. Jag låg helt utslagen på golvet i säkert 30 min och kunde knappt stå på benen. Jag ville spy, men det gick inte.. Det bara snurrade i huvudet och ja fy fan vad äckligt. Och så kände jag lukten av Janssons i huset och mådde bara ännu mer illa med tanken på julmat!

Ni kanske är nyfikna på resultatet förresten. Jag körde på 7.08.9 vilket är ungefär 4:e bästa tiden av alla senior damer i Svergie. Så riktigt bra reslutat och coachen Åsa blev också glad.

Men jag vill inte se en roddmaskin på ett tag. Jobbigt att vi har en stående i vardagsrummet då..

Men nu hinner jag inte blogga mer för jag ska iväg på släktträff! Och spela lite spel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0